2013. november 2., szombat

45.fejezet

Már az utcán álltam,Eleanor és Emiley társaságában mikor Tate megállt előttünk.
-Baj van??-vette le a bukósisakot.
-Nem,de egy kis időre nálad maradnák,ha nem baj?!-mondtam.
-Nem,dehogy baj.Mennyi cuccod van??-szállt le a motorról.
-Nem sok.Sőt elég kevés.-válaszoltam.
-Akkor hozd.-állt meg előttünk.
-Hozom.-mentem be a házba.
-Beca,most tényleg elmész??-kérdezte Niall.
-Igen,de vissza jövök majd.Csak időre van szükségem.-mentem fel a szobámba.
-Nem mehetsz el.-fogott meg Liam.-Ha pedig mindenképp menni akarsz akkor elmegyünk 2-en egy szállodába pár napra.Csak kérlek,ne menj el Tate-tel.-nézet mélyen a szemembe.
-Sajnálom.-fogtam meg a cuccomat.-Szeretlek.-pusziltam arcon,majd pár könnycseppel együtt elindultam kifele.-Sziasztok.-köszöntem el a lányoktól,és már mentem is.

*2 hónap múlva*

Tate-tel voltam legalább 1 hónapot.Nem igazán járkáltam el,sőt a se a csajokkal,se a fiúkkal nem beszéltem azóta,hogy eljöttem.Sokszor hívtak,de sose vettem fel.Tate néha rávett,hogy menjünk el valamerre,de legfeljebb csak lementünk a közeli parkba 1-2 órára és jöttünk is vissza.Voltak napok amikor egyedül voltam,hiszen Tate-et a munka sok helyre hívja. Néha átnéztek Megan-ék,de nem igazán beszélgettem mással,mint Tate. Sosem éreztem szükségét annak,hogy a fiúk,vagy akárki is tudja hol vagyok,és mi van velem.Zayn-nel pedig nem vagyunk együtt.Ő az egyetlen aki tudja mi van velem.Megkértem valamire amit az újságokról olvasva teljesített is.Mikor már úgy éreztem,hogy minden elfelejtődött és senki sem emlékszik azokra a dolgokra amiket el akartam felejteni megköszöntem Tate-nek,Magen-nek és mindenkinek mindent és össze pakoltam.Az internetről jöttem rá,hogy ma egy óriási koncert lesz amin tuti ott lesz El és Em. A bátyám és a barátnője össze költöztek és családot akarnak így már csak "mi" maradtunk a házban.A koncert-re foglaltam jegyet már egy,talán két hete,az első sorba,VIP-t.7 körül kell majd indulnom és ahogy ismerem a többieket 6kor már üres lesz a ház így a cuccaimat haza vihetem.

*5:30-kor*

-Még egyszer köszönök mindent.-szálltam ki Tate új,vörös kocsijából.
-Örültem,hogy velem voltál.Szia,Bec.-adott két puszit.
-Szia,Tate.-mosolyogtam rá,majd a ház felé fordultam,ő pedig elhajtott.-Üdv itthon.-motyogtam miközben befelé sétáltam.Otthon megfürödtem,kivasaltam a már vörös hajam(nem marad így sokáig,de kellett a változás) és ruhát kerestem.

*Koncerten*


Mivel a helyemről tökéletesen körbe láttam,így láttam,hogy Eleanor,Emily és Perrie ott állnak egy külön kis helyen,Lou társaságában.Nem vettek észre,és a vörös hajam miatt nem is fognak.A koncert pontosan kezdődött és kicsit furcsa volt újra látni Liam-et,Niall-t,Harry-t,Louis-t és Zayn-t.Nekik se tűntem fel,de kicsit frusztrált,hogy a mellettem álló fiú(3 lány,4 fiú,egyik pont mellettem állt) bámult.
-Bocs,de a koncert előtted van.-szóltam hozzá,de nem néztem rá.
-Nekem az jobban tetszik amit itt láttok.-bámult tovább.
-Nézd a koncertet,vagy már csak csillagokat látsz.-mondtam,de szemem még mindig a színpadon volt.
-Szeretem a harcias cicákat.-beszélt tovább nálam pedig betelt a pohár.
-NÉZD AZT A ROHADT KONCERTET,A FRANCBA IS.-sziszegtem,és elértem,hogy végre az egyik lány és az egyik fiú rám nézzen.
-Bocs,baj van??-kérdezte kedvesen a lány.
-A barátotok bámul ami kicsit idegesítő.-néztem rá én is kedvesen.
-Bocs,rá szólok.-szólt oda a fiú,majd a haverjához fordult.-Hagyd békén a lányt és cseréljünk helyet.-mondta és helyet is cseréltek.-Tényleg sajnálom.-mosolygott rám,én pedig majd' elolvadtam.Barna szem,barna haj.Nagyon helyes volt.Körülbelül lehetett 185-190 cm.
-Semmi baj.Sajnálom,hogy elkellet jönnöd a barátnőd mellől.-néztem a lányra.
-O..Ő nem a barátnőm,a húgom.Az ő barátja a mellette álló szőke,a 2 lány pedig a két fiúval van együtt.Én vagyok a gyertya tartó.-nevette el magát.-A te barátod se lehet oda-vissza azért mert itt vagy.-mondta,az én szemem pedig Harry-t kereste,majd meg is lett.Éppen Zayn-nel hülyültek.
-Nincs barátom.-motyogtam.
-Sajnálom.-mondta,én pedig nem törődtem többet senkivel,és semmivel.Mikor a fiúk elköszöntek elindultam kifelé,de meggondoltam magam,és beálltam a sorba,hogy autogramot kérjek.Először Liam-hez mentem,aki fel se nézve vette el tőlem a képet amit a pénztárcámból.
-Milyen névre legyen??-kérdezte és már le is vette a tollról a kupakot.
-Néz fel és megtudod.-válaszoltam,ő pedig rám nézet.
-Beca....-tátott szájjal nyögte ki a nevemet,én pedig tovább mentem.
-Beca névre legyen??-húzta el Liam elől a kártyát Zayn.
-Lehet.-mondtam.
-Vagyis??-nézet fel mosolyogva én pedig megráztam a fejem,jelezve ne mondjon semmit.A képet(amit senki se írt alá) Louis elé tolta majd a fülébe súgott valamit,Loui pedig felnézet.
-Hiányoztál.-olvastam le a szájáról,és Niall-nek adta a lapot.
-Szia,zöld manóm.-mondtam,ő pedig rám nézett.Mivel Liam nem mondott neki semmit,és nem is hallott semmit,ő csodálkozva nézet fel.
-Jéé..vörös.-mosolygott el a Harry elé tolta a papírt.Én elé sétáltam,Zayn,Liam,Loui és Niall pedig kiesett szemmel nézték a mit sem sejtő Hazza-t.A zsebemből kivettem egy nyakláncot amit a papírra tettem.Hatalmas tenyere közé vette,megszorított és lassan rám nézet.A filcről vetette a kupakot,írt valamit a papírra,majd szólt Paul-nak.
-Filc kell??-kérdezte.
-Őt kísérd oda Eleanor-ékhoz.-adta a kezembe a papírt.
-Rendben.-engedett maga elé Paul én pedig szembe álltam vele,mikor már csak ketten voltunk.
-Szia Paul.-mosolyogtam rá.
-Szia Beca.-köszönt.
-Héj,te nem vagy meglepve.-szomorodtam el.
-Hallottam,hogy veszekszik egy lány egy fiúval,így tudtam,hogy oda kell mennem.Akkor láttalak meg,de nem akartam elrontani a megjelenésedet,viszont amikor elindultál kifele majdnem utánad mentem,de mikor vissza jöttél megnyugodtam.-mondta én pedig mosolyogva indultam El-ék felé.-Fuss.-ütött kicsit hátba,mikor megláttuk a lányokat én pedig sikítva futottam feléjük.Eleanor,Emily és Perrie is csodálkozva nézet rám,de én csak a nyakukba vetettem magam.
-Hiányoztatok csajok.-mondtam és elengedtem őket.
-Beca??-kérdezték egyszerre tátott szájjal.
-Aha.-fordultam Pezz-hez.-Sajnálok mindent.-néztem mélyen szemébe,és megjelentek a könnycseppjeim is.
-Semmi baj,Beca. Te se haragudj.-gördült le Pezz arcán is egy-két csepp.A nyakába borultam,és sírni kezdtem.Eleinte(ahogy tudjátok is) Perrie-vel nem jöttem ki jól,de amíg Tate-nél voltam,utána néztem,meg ilyenek és egyre jobban megkedveltem.
-Gratulálok.-súgtam a fülébe.
-Köszönöm.-válaszolt majd elengedtük egymást. Zayn-től azt kértem,hogy beszéljen Perrie-vel,és amikor meghallottam,hogy eljegyezte majd' kiugrottam a bőrömből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése