2013. november 3., vasárnap

46.fejezet

El,Em,Pezz és én a dedikálás végéig bent ültünk a fiúk öltözőjébe és beszélgettünk.Először a számomra legérdekesebb témát taglaltuk.Perrie és Zayn esküvőjét. Pezz elmondta,hogy még nem kezdet bele a tervezésbe,most csak örül annak,hogy megtörtént. Elmesélte,hogy Jade,Jesy és Leigh-Anne sokat segít neki mindenben és ők már tervezgetnek.Őket főleg a gyerek méta érdekli és már a neveken veszekednek.Ezen mind a 4-en nagyot nevettünk,és Pezz elmondta,hogy örülne ha ránk is számíthatna a esküvő szervezésében.Mikor ezt a témát csontig veséztük áttértünk Emily és Niall párosra,hiszen amíg én Tate-nél vendégeskedtem ők össze jöttek.Em oda-vissza van Niall-től aminek örülök,és elmondta,hogy az első randi milyen romantikus volt.Eleanor bevallta,hogy ő,Pezz,és a fiúk valósították meg Niall terveit és,hogy mennyire izgult,nehogy valami rosszul süljön el. Niall az a kis ír manó tényleg romantikus kis vacsorát tervezett Em-nek,mert a képek amiket mutattak gyönyörűek voltak. Mikor már ez a téma is megvolt El és Loui kapcsolatára tértünk ki,amit nem tudtunk sokáig beszélni mert El minden szaftos részletnél elpirult,amin igazán sokat nevettünk.Kiderült,hogy az idő alatt míg én távol voltam Liam össze szedett egy lányt,Sophia-t,de a kapcsolatuk nem tartott sokáig,így ő megint szingli.El,Em és Pezz mosolyogva tértek a számomra elég kínos témára. Harry-re.
-Tudod,milyen maga alatt volt az első héten??-tátotta el száját Emily.
-Nem,hiszen nem voltam ott.És ha ott lettem volna,vagy ha csak tudom se változott volna semmi. Harry és köztem soha nem....-mondtam volna de az ajtó kinyílt és az ír manó elsőként ugrott rám.
-Hiányoztál Becus.-kezdett el puszilgatni.
-Te is nekem.-adtam neki egy hatalmas,vörös rúzsos puszit majd leszállt rólam.
-Ha olyan puszit kapok mint Niall akkor én is elkezdelek puszilgatni.-mondta Louis,az arcát pedig felém tolta.Neki is adtam egy "hiányoztál,ezért rúzsos leszel puszit" majd a mellettem ülő Liam felé fordultam.
-Hiányoztál szerelmem.-hajoltam felé és ő is megkapta a puszit.-Remélem Sophia nem lesz féltékeny.-nevettem el magam.
-Bolond vagy.-lökött meg.-Én nekem is hiányoztál cica.-nevette el magát,én pedig a tükör előtt álló Zayn-hez léptem.
-Beszélhetünk??-nevettem el magam,ő pedig a tükrön keresztül rám nézet.-Nyugi a hajad,így is tökéletes.-indultam az ajtó felé a többiek pedig nevetésbe törtek ki.
-Hiányoztál.-ölelt szorosan magához Zayn.
-Te is nekem.-öleltem meg én is.-Gratulálok.-adtam neki egy puszit.
-Köszönöm.Szeretlek,húgi.-adott egy puszit ő is.Mióta Zayn és én csak barátok lettünk kiderült,hogy az a nagy szerelem nem volt meg.Ő is rám,én is rá csak testvérként néztünk,aminek örülök,hiszen Faith elhunyt,és így elvesztettem a testvéremet.Zayn helyettesít egy kis űrt a szívemben,azzal,hogy a fogadott tesóm.
-Megnézted már a képet??-mutatott a kezemben lévő lapra,amit még nekik adtam oda,hogy írják alá,de csak Harry firkát rá valamit.
-Nem még nem.-emeltem fel.
-Nézd meg.-adott egy puszit Zayn a homlokomra és bement.A falnak dőlve leültem a földre és elolvastam a képet.
Soha többet nem hagyhatsz el.
SOHA!!
Harry xx
-Soha.-motyogtam és a pénztárcámba helyeztem a képet.Nem tudom,még mennyi ideig ültem ott és néztem a semmibe,de már csak arra eszméltem fel,hogy valaki mellettem ül.
-Igazat írtam.-szólalt meg rekedtes hangján Harry.
-Tudom.-fordultam felé.-Kéred azt a rúzsos puszit??-tereltem el a témát,ő pedig felnevetett.
-Igen,szeretném.-hajolt közelebb én pedig arcon akartam puszilni,de ő belefordult.-Ügyes.-motyogtam a szájába.Ő egy puszit nyomot számra,amivel tudtam mit akar üzeni. Harry igazán szeret.
-Sokan mondták már.-állt fel és engem is felsegített.
-Rúzsos a szád.-álltam elé,úgy,hogy hasa emelkedését éreztem.Furcsának találtam,hogy közeledésem miatt gyorsult levegő vétele.-Sajnálom.-léptem egyet hátrébb.
-Nem baj.-húzott magához és szemebe nézet.Smaragd zöld szemei csillogtak.-Letörlöd??-kérdezte lágy hangon.Lassan felé hajoltam.Ekkor levegővétele már olyan gyors volt,hogy nem tudtam követni.Kezemet szájára tettem és ujjammal letöröltem a rúzsom nyomát.
-Menjünk be.-bújtam ki szorításából.Mikor beléptünk Zayn,Liam,Louis és Niall egy gatyába álltak,póló nélkül és öltöztek.Mindenki a saját barátját bámulta,és segített neki,míg Liam egyedül állt a hatalmas tükör végén.Lassan felé sétáltam.
-Gondoltam segítek.-adtam rá egy kockás inget,ő pedig mosolyogva köszönte meg.Begomboltam majd adtam neki egy puszit.Liam az 5 fiú közül az akit a legjobban szeretek.Ő mindig mellettem volt,és sokat segített.Ezek a másoknak talán furcsa dolgok köztünk teljesen hétköznapiak.Nem egyszer szaladtam át a szobájába mikor senki se látott egy bugyiba és melltartóba,hogy segítsen ruhát választani.Nem zavart,hogy alul öltözve lát,sőt volt olyan,hogy segített megmosakodni.(ez akkor volt mikor Hope meghalt).Liam az én pót apukám.
-Mehetünk??-jött be Paul mi pedig kisétáltunk a öltözőből,és a limuzinba szálltunk.
-Hova megyünk??-tette kezét Em derekára Niall.
-Haza.-mondtuk egyszerre a lányokkal mire a fiúk mosolya lehervadt.
-Tudtok vigyázni magatokra.-vontam vállat és előkaptam a csörgő telefonomat.Tate írt egy üzenetet.
Majd felhívlak valamikor.
Tate xx
Az üzenet láttán elmosolyodtam,hiszen tök édes,hogy ennyire aggódik értem.
-Mi az??-vette ki kezemből a telefont El.
-Tate.-vontam vállat ő pedig elolvasta majd átadta Em-nek,aki pedig Pezz-nek adta.
-Aranyos fiú.-adta vissza a telefont Perrie.
-Tudom.-tettem zsebre.Otthon El Louis-sal eltűnt,Zayn és Perrie is megszökött,Niall és Emily pedig mosolyogva futottak a szobába.
-Fáradtak.-vont vállat Liam és elindult a szobájába.
-Este benézek.-kacsintottam már és bementem a konyhába.Csináltam magamnak egy forró teát és helyett foglaltam a kanapén azzal a szándékkal,hogy tv-t nézek.Sehol nem ment semmit,így ki is kapcsoltam és a gondolataimba meredtem.Milyen furcsa az élet.Lányok milliói álmodoznak arról,hogy a 1D-vel lakjanak egy házba,én pedig 1 hónapra elmentem.Bármit megtennének,hogy a fiúkkal ilyen jó viszonyba legyenek,és ezt én nem becsülöm meg.-Éppen beleszürcsöltem a forró italba mikor valaki lehuppant mellém.
-Mi baj elveszett lány??-szólalt meg Zayn én pedig ránéztem.
-Nem érdemlem meg,hogy itt legyen.-mondtam,ő pedig csodálkozva vette ki kezemből a bögrét.
-Mért nem??-ivott bele majd letette az asztalra.
-A sok Directioner bármit megtenne,hogy veletek lakjon,én pedig csak úgy elmentem.-mondtam és a vállára dőntöttem a fejem.
-A Directionerek sok mindent megtesznek,hogy boldogok legyünk és ezt nagyon köszönjük nekik.Te viszont befogadtál magadhoz.Nem úgy nézel ránk mint a One Direction-re,hanem mint 5 srácra,és ez nekünk nagyon fontos.-nyomot egy puszit a homlokomra és fölállt.-A göndör gyerek pedig teljesen oda van érted.És ne tagad,hogy ez nem kölcsönös.-ment fel a szobába én pedig elvettem a bögrém és megittam az utolsó korty teát.
-Szia.-ült le mellém Harry.
-Szia.-köszöntem neki,a poharat pedig az asztalra tettem.-Mesélj,hogy állsz a csajokkal.-löktem meg.
-Előbb vallottam be annak a lánynak,hogy szeretem aki fontos nekem.-mondta én pedig elnevettem magam.
-Én mit mondott??-faggattam tovább.
-Azt,hogy rúzsos a szád,letöröljem.-mosolyodott el.
-Én letörölte??-kérdezgettem még.
-Le.A ő szája is rúzsos.-nézet rám.
-Én letörölted róla?-kérdeztem.
-Szerinted megengedné??-hajolt közelebb.
-Lehet.Kérdezd meg tőle.-mondtam Harry pedig a szemembe nézet.
-Letörölhetem a rúzsod??-lehelte számra.
-Le.-bólintottam ő pedig megcsókolt.Azt a csókot sosem fogom elfelejteni.

*Másnap reggel*

Harry és én este lefeküdtünk,amit csodálatos volt.(a fantáziátokra bízom:Írói mj.)Reggel a telefont csörgésére keltem ami Hazza másik oldalán volt,így áthajoltam rajta és elvettem a telefont.A fejemet a mellkasára tettem és úgy vettem fel a telefont.Két keze a derekamra vándorolt.
-Igen??-szóltam bele Hazza arcát nézve.
-Szia Beca.Tate vagyok.-szólt bele a telefonba.
-Szia Tate.-köszöntöttem Harry keze pedig szorosabbá vált derekamon.
-Csinálsz ma valamit??-kérdezte én pedig elmosolyodtam.
-El akarsz hívni valahova??-kérdeztem Harry pedig ugyan olyan arccal húzott magára.
-Megan-ék bulit terveznek.-mondta Tate én pedig még jobban mosolyogtam.
-Jól hangzik.Te,Megan és a többiek??-kérdeztem és ekkor Harry karja megfeszült.
-Aha.Eljössz??-kérdezte én pedig hezitáltam de a derekamon lévő kezek jelezték,hogy a válasz nem.
-Sajnálom,de nem tudok. A lányokkal csajos napot tartunk.-mondtam Tate pedig a hangja alapján elszomorodott.
-Rendben.De azért majd hívj ha meggondoltad magad.-búcsúzott el.
-Hívni foglak.-tettem le a telefont és közelebb másztam Harry arcához.-Elmegyek zuhanyozni.-adtam egy puszit a szájára és kikászálódtam kezéből és az ágyból.
-Mehetek veled??-nyitotta ki szemét.
-Spórolunk??-vettem ki a fiókomból egy bugyit.
-Igen.-állt fel ő is.
-Gyere.-mentem be a fürdőbe,és levetkőztem,míg Hazz megengedte a vizet.Együtt álltunk be a zuhany alá.
-Szeretlek.-adott egy puszit homlokomra és nyomot a kezébe tusfürdőt.Megfordított és "mosni" kezdett.Mikor felső testem kész volt maga felé fordított,leguggolt és a combomat kezdte mosni.
-Ez mi??-mosta le a kezét és a lábamról is a habot.Lehunyt szemmel imádkoztam,hogy ne azt találja meg amit elakartam előle rejteni.
-Ezt én csináltam??-állt föl,de én még mindig nem válaszoltam.Kezével megfogta a kezemet és ott is megtalálta az ujj lenyomatokat.
-Én voltam az,Beca??-kérdezte,én pedig bólintottam egy aprót.-Sajnálom.-hunyta le a szemét én pedig közelebb hajoltam hozzá.
-Nem a te hibád.-mondtam,de mikor kinyitotta a szemét az már nem smaragd zölden csillogót.Fekete volt.-Nem a te hibád.-mondogattam és szemét néztem.Először sötét zöldes árnyalatot vett fel,majd egyre világosabb lett,míg elérte a szeretett zöldet.
-Jóvá fogom tenni.-puszilt szájon,majd kiszállt a zuhany alól,magára terített egy törülközőt.Elzártam a vizet,Harry pedig egy törülközőbe csavart.
-Amíg velem vagy nem esik bántódásod.-csókolt meg.-Ígérem.-emelt fel,majd bevitt a szobába.Magára kapott egy box-ert és egy melegítőt míg én egy bugyiba és melltartóba mentem a szekrényemhez.Elhelyezkedett a ágyamon és perverz mosollyal bámult.
-Imádlak.-mondta én pedig kivettem egy hosszított pólót.
-Ez jó??-mutattam felé ő pedig az ágyam szélére ült.
-Jobban örülnék ha így maradnál.-húzott magához.-De mivel ki kell menünk..-puszilt meg.-Ez megfelel.-engedett el,én pedig belebújtam a ruhába de Harry megállított és a derekamat nézte.
-Tényleg sajnálom.-adott egy puszit a lilás kék foltra.
-Harry már mondtam,hogy nem tehetsz róla.-mondtam ő pedig rám nézett.
-De,ez az én hibám Beca.-adott még egy puszit majd lehúzta a ruhám.
-Harry,nem az.-adtam neki egy puszit és elindultam az ajtó felé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése