2013. november 5., kedd

48.fejezet

A bálba egy hatalmas fekete limuzin vitt minket.Vörös szőnyegen kellett be mennünk,miközben fényképeket készítettek rólunk. Liam még a kocsiba elmondta,hogy mit csináljak és,hogy semmiképp ne érezzem ezt kényszernek,mert ez nem az.Ezen nevettem,hiszen az volt.
-Ügyes voltál.-tette kezét derekamra Liam,miközben mentünk be a házba,vagyis inkább kastélyba,mert elég nagy volt.
-Köszönöm.-mosolyodtam el.Eleinte furcsán éreztem magam,hiszen nem tudtam mire is számítsak viszont mikor beléptem mélységesen megdöbbentem.Hatalmas tánctér,asztalok,táncoló párok,pincérek,zenekar.Teljesen olyan volt mint a filmekben.
-Mr.Payne és Mss.Greene kérem kövessenek.-jött oda hozzánk egy körülbelül 25 éves pincér.Követtük egy asztalhoz ahol egy felírat várt: Liam Payne és kísérője.
-Köszönjük.-húzta ki nekem az egyik széket Liam,a másikra pedig ő ült le.
-Gyönyörű hely.-néztem körül.
-Tudom.-nevette el magát.
-Szia.-jött oda hozzánk Ed Sheeran és Ellie Goulding.-Szia Beca.
-Sziasztok.-köszöntem,Liam pedig felkérte Ellie-t táncolni.
-Leülhetek??-kérdezte Ed én pedig mosolyogva kicsit arrébb ültem.
-Szép vagy.-nézet rajtam végig.
-Köszönöm.-mondtam udvariasan,ám már elment a kedvem az egész itt léthez.-Megbocsájtasz??-álltam fel,ő pedig egy mosollyal elengedett.Kisétáltam az erkélyre,ami egy hatalmas kertet vetett elém,közepén egy tóval.Elindultam felé,ám mielőtt lesétáltam volna a lépcsőn vissza néztem. Liam még mindig Ellie-vel táncol,Ed valami másik lánnyal,és az aki miatt a mai este semmivé lett éppen Liam-hez sétált.
-Remélem boldog vagy.-motyogtam és tovább mentem.Örültem,hogy a ruha ennyire engedi a mozgást hiszen a tóig futottam,majd az egyik padon helyet foglaltam és előkaptam a telefonomat.
-Szerinted ide érsz 1 óra alatt?-szóltam bele a telefonba.
-A bálba?Történt valami??-hallottam Louis ideges hangját.
-Egyedül érzem magam.Gyertek ide,kérlek.-motyogtam és az ajtót néztem.
-Oké.Körülbelül 1 óra alatt ott vagyok.-tette le a telefont én pedig még tovább bámultam a tavat.
-Szia.-tette valaki kezét vállamra.Megfordultam és furcsának találtam,hogy Selena Gomez áll mögöttem.
-Öhmm...szia.-csúsztam kicsit arrébb,hogy le bírjon ülni.
-Beca vagy,igaz??-huppant le mellém.
-Igen.-mosolyogtam rá.
-Örülök,hogy megismerhetlek.-mosolyodott el.
-Én is.-motyogtam,ő pedig fölállt és elsétált.Kicsit ültem még egyedül majd bementem.Elindultam Liam felé.
-Merre voltál??-kérdezte.
-Kint.Beszéltem Louis-sal,és Selena is oda jött hozzám.-vettem el egy pezsgőt.
-Mért mentél ki??-vett el egyet ő is.
-Sétálni.-vontam vállat.
-Liam táncolunk még egyet??-jött oda Sophia.
-Mindjárt,csak Beca-val beszélek.-fogott kézen Liam és táncolni vitt.
-Újra együtt??-kérdeztem.
-Úgy tűnik.Nem tudtam,hogy itt lesz,de mikor Ellie-vel táncoltunk odajött köszönt,udvariasságból felkértem táncolni,és megbeszéltük.-pörgetett meg a történet végén.
-Akkor ne várasd,menj táncolj vele.-engedtem el,ő pedig elsétált.Kicsit rosszul eset,hogy Liam ennyit hagy egyedül hiszen miatta jöttünk ide,vagyis azért,hogy együtt legyünk.Annak viszont örülök,hogy Sophia és ő kibékültek.
-Sziasztok.-sétáltam az éppen belépő Jade-hez és Jesy-hez.
-Szia.Kivel vagy??-öleltek meg.
-Liam-mel.-mutattam a táncoló párra.
-Akkor mért vagy egyedül nézet rám furcsán Jesy.
-Kibékültek Sophia-val.-motyogtam.
-Ohh...Pezz mondta,hogy azért jöttetek előre,hogy együtt legyetek mert,hogy Liam magányos volt meg minden.Ez kicsit szemétség tőle.-mondta Jade és arrébb sétáltunk.
-Igen azért,jöttünk,de örülök,hogy kibékültek.-néztem rájuk,Liam mikor meglátta,hogy nem egyedül állok mosolyogva oda jött.
-Sziasztok.-adott két-két puszit a lányoknak.-Ketten??-nézet körül.
-Sziasztok.-köszöntek nekik.-Nem,Perrie,Zayn,Leigh-Anne,Louis,Eleanor,Niall,Emily,és Harry kint vannak még.-mondta és pont beléptek.
-Sziasztok.-öleltem meg őket.
-Sziasztok.-köszöntem,én pedig félre hívtam Louis-t.
-Mit mondtál a többieknek mért gyertek ide??-néztem rájuk.
-Azt,hogy lepjünk meg titeket.De mi az,hogy egyedül vagy??-tért a lényegre.
-Menjünk ki a tóhoz.Elmondom.-fogtam kézen és elmentünk.
-Na mesélj.-ültünk le egy távolabbi padra.
-Megjöttük Ed és Ellie oda jöttek,hozzánk Liam elment Ellie-vel táncolni,én pedig ott maradtam Ed-del,de ekkor Taylor felénk közeledett én pedig kijöttek,de akkor láttam,hogy Sophia és Liam táncolni,így felhívtalak,hogy egyedül vagyok.-meséltem el.
-Szóval Taylor miatt vagy Liam és Sophi miatt??-nevetett fel.
-Mind a kettő. Taylor egész este zavar,és azt hittem nem jön,Liam pedig meglepet,hiszen az volt,hogy ketten leszünk,mert egyedül érezte magát,erre ide jövünk és ő hagy egyedül.-dőltem Loui-ra.
-Értelek.-simogatta meg az arcomat.-De már itt vagyunk.Gyere érezzük magunkat jól.-állt fel és magával húzott a  táncparkettig,ahol már mindenki táncolt.(Niall-Emily,Jade-Harry,Jesy-Zayn,Perrie-Leigh-Anne,Liam-Eleanor,Sophia-Ed)
-Felkérhetlek egy táncra??-hajolt meg előttem Loui én pedig mosolyogva pukedliztem egyet.
-Szíves örömest.-fogtam meg a kezét majd táncolni kezdtünk.
-Remélem már nem vagy egyedül.-súgta fülembe.
-Nem,már nem.Szeretlek Louis.-döntöttem fejem mellkasára.Pár perc múlva már teljesen máshogy táncoltunk.(Liam-Sophia,Niall-Emily,Louis-Eleanor,Zayn-Perrie,Harry-én,Jesy-George,Jade-Leigh-Anne) Volt olyan felállás is mikor a lányok lányokkal táncoltak,a fiúk pedig elmentek valamerre,ám mikor egy lassú számra táncoltam Harry-vel egy nem kívánatos vendég jött oda.
-Engem már fel se kérsz??-tette csípőre a kezét.
-Mért fel kellene??-kérdezte Harry.
-Inkább velem kellene táncolnod,mint ezzel a cafkával.-mutatott rám,és e szavak hallatára már mindenki oda jött.
-Cafka??-nevette el magát Harry.
-Ne akard,hogy össze számoljuk a pasik számát.-állt elénk Emily,aki mindig is nagyszájú volt.
-Taylor gyere.-jött oda Selena és Vanessa,és miközben elvitték egy "bocsi" pillantást vetettek felénk.
-Ne foglalkozz azzal amit mondott.-adott egy puszit Harry.
-Rendben.Elmegyek megigazítani az idegesítő hajam.-sétáltam a wc felé,és amint beléptem eltört a mécses.Sírni nem akartam,hiszen attól csak elfolyik a sminkem és mindenki rájön,hogy miért mentem wc-re,de egy kis dühöngés belefért.

1 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon jól írsz, és arra gondoltam hogy erre a csodálatos blogra egy fejlécet kéne tenni. Ha szeretnéd akkor csinálhatok neked egyet! :) Csak írj nálam! :)

    VálaszTörlés