2013. november 4., hétfő

47.fejezet

Harry és én együtt léptünk ki a szobámból,de míg én a konyhába mentem,hogy kávét csináljak,ő a nappaliba ment a többiekhez.
-Szia Liam.-köszöntem a földön kávét szürcsölő srácnak.
-Szia Bec.-köszönt vissza.
-Baj van??-öntöttem magamnak is.
-Fogjuk rá.-vont vállat,én pedig mellé ültem.
-Mesélj.-dőltem vállára.
-Úgy érzem magam mintha csak gyertyatartó lennék.Örülök,hogy mindegyikőtök boldog meg minden,de azért kicsit rossz.-simogatta meg arcomat.
-Tudom.Ha van kedved menjünk el ma valamerre ketten.-dobtam be az ötletet.
-Benne vagyok.Harry-nek nem lesz kicsit fura??-kérdezte ln pedig elnevettem magam.
-Nem érdekel Harry.-ittam meg az utolsó korty kávét.
-Ne áltasd magad,Beca. Tudom,és a többiek is,hogy közted és Hazza között izzik a levegő.És tegnap is együtt voltatok.-állt fel kezét pedig felém nyújtotta.
-De nem járunk.-fogadtam el a kezét.-Akkor megyünk??-kezdtem elmosni a bögréket.
-Menjünk.És hova??-ült fel a pultra.
-Nem tudom.-törültem el majd tettem a helyére a poharakat.
-Na akkor pakolj össze.Hozz pár ruhát,majd én kitalálom.-ugrott le a "székéről" és elment telefonálni.Fölfutottam a szobámba és abba a táskába amibe a táncra szoktam pakolni tettem pár utcai ruhát,melegítőt,a pizsi pólóm(Niall pólója).Mikor már csak a sminkem tettem bele valaki belépet a szobámba.
-Fürdőbe vagyok.-szóltam oda.
-Hozz magaddal valami alkalmi ruhát is.-nézet be Liam.
-Oké.Mikor jövünk majd meg??-tettem le a hajvasalómat.
-2 hét múlva,talán 3.-vont vállat.
-Nem fognak szólni,hogy addig elvagy??-vettem fel a szemceruzám.
-2 nap múlva Párizsba lesznek koncertek,így nem.-mosolyodott el.
-Párizsba megyünk?-nyílt nagyra szemem.
-Igen.Mi ma,a többiek talán holnap hajnalba csatlakoznak majd.-indult kifelé Liam.-Ja és ma megyünk valamerre,arra kell a ruha.-nevette el magát.Össze pakoltam a sminkeket is,és átpakoltam egy bőröndbe,és betettem egy vörös estélyit,meg még pár ruhát.Magamra kaptam egy csőgatyát,és egy fekete inget ami persze kényelmes,a kis táskámba raktam a telefont,fülhallgatót,és minden fontos dolgot,a kezembe pedig megfogtam azt a könyvet amit Tate-től kaptam és még nem kezdtem el.
-Indulás.-csuktam be az ajtót,a bőröndömet pedig levittem az ajtóhoz.
-Mehetünk??-kérdezte a már lent álló Liam.
-Igen.-vettem fel a pulcsimat.
-Jó utazást.-ölelt meg Emily.
-Köszönöm.-mosolyogtam rá.
-Fuu,remélem jól fogod magad érezni.És ne feled az estélyit.-nevette el magát Eleanor,mikor megölelt.
-Nem felejtem.Köszike.-mondtam és Perrie felé fordultam.
-Remélem látlak majd az újságba egy estélyi ruhába.-ölelt meg ő is én pedig elképedtem.
-Én remélem nem.-mondtam és Zayn és Louis felé fordultam.
-Vigyázz Liam-re.-ölelt meg Zayn.
-Holnap reggel várom a hívásod.-ölelt meg Louis is.
-Vigyázok rá,és hívni foglak.-mondtam és a kis szőke Niall-hez fordultam.
-Hiányozni fogsz.-puszilt meg.
-Nemsokára megint találkozunk.-öleltem meg.-Harry??-fordultam körbe hiszen ő nem volt ott.
-A kocsinál vár rád.Én elbúcsúzok a többiektől.Addig menj ki.-mondta Liam én pedig a cuccaimmal a kezembe kimentem.
-Remélem jól fogod magad érezni.-állt előttem a kocsinak dőlve.
-Tuti.Remélem nem fogsz unatkozni itthon.-sétáltam a kocsi csomagtartójához.
-Majd össze szedek egy csajt addig.-vette el tőlem a bőröndöm.
-Legalább szép legyen.-léptem hátrébb,hogy ő betudja tenni a kocsiba.
-Nálad nem szebb.-ölelt meg,mikor már nem volt a kezébe a bőrönd.
-Azért ne bízd el magad.-bőgtem meg a mellkasát.
-Nem fogom.Kérdezhetek valamit??-dőlt a kocsi oldalának,és engem is magával húzott.
-Kérdez.-néztem hátra,hogy Liam jön-e már.
-Leszel a barátnőm??-kérdezte Harry,én pedig csodálkozva néztem rá.
-Mi??-szaladt ki a számon.
-Sajnálom.-engedett szorításán.
-Leszek.-mondtam a szemébe nézve,ami ettől a szótól csillogni kezdett.
-Köszönöm.-csókolt meg mögülünk pedig hangos füttyszó és 'húúúúú'-zás hallatszott.
-Mehetünk??-kiabáltam hátra Liam-nek.
-Mehetünk.-sétált hozzánk és a csomagtartóba tette a cuccokat.
-Elkísérhetlek a reptérig??-kérdezte Hazza.
-Nem.Majd találkozunk.-adtam egy puszit a szájára és már szálltam volna be a kocsiba mikor a kezem után kapott.
-Ennyi??-kérdezte és megint megcsókolt.
-Szia Harry.Sziasztok.-köszöntem el mindenkitől és beszálltam a kocsiba.-Go Paris.-nevettem el magam,Liam pedig meglökött.
-Remélem hoztál akkor estélyit.-nevette el magát én pedig a vállára hajtottam a fejem.
-Hoztam.-nevettem fel cinikusan.-De mire kellett??
-Este bálba megyünk.-mosolyodott el.
-Bálba??-kérdeztem meglepetten.
-Estélyi,szmoking,tánc.Egy hatalmas házba.-döntötte fejét enyémre.
- Még sosem voltam ilyen bálon.És a ruhám se lesz jó rá.-mondtam keserűen.
-Párizs nagy.Majd veszünk egyet.Nálam sincs szmoking.-mondta Liam én pedig csöndben mosolyogtam.

*Párizsba,a báli ház előtt*

Liam vett nekem egy gyönyörű lila estélyit,és magának egy szmokingot,amit persze,hogy én választottam ki. Harry mikor már a hotelbe voltunk hívott.Megbeszéltem vele,hogy már csak akkor fogunk beszélni,mikor holnap felhívom Louis-t.Ő kicsit még nyaggatott,hogy a bál után is beszéljünk,de nem mentem bele. Liam mosolyogva hallgatta a veszekedésünket,és miután letettem a telefont megdicsért,hogy nemet tudtam mondani Hazza-nak. Lementünk medencézni,és koktéloztunk is kicsit,(alkoholmentes koktél,amit én választottam,mert Liam alkoholosat akart,de én nem mentem bele) majd mikor már unatkozni kezdtünk rávettem,hogy álljunk ki a teraszra,hiszen a hotel előtt nagyon sok rajongó volt. Liam énekelt nekik kicsit,és elmondta,hogy egy bál miatt jöttünk mi hamarabb.Mondta,hogy menjek le és válasszak ki 10 fan-t akik a hátrelévő napot velünk töltik.Kiválasztottam 10 lányt,akik nekem szimpatikusak voltak.Először két 20 éves lányt választottam,leghátulról,majd egy 10 év körülit,aki a nővérével volt,így a nővére is velem jött.A 10 lány nagyon jól érezték magukat,bár eleinte nem igazán akartak feloldódni,de a végére észre se vették,hogy Liam van velük.Kérdezgettek minket.A legfurcsább az volt,mikor megkérdezték,hogy mióta vagyunk együtt. Liam mosolyogva közölte,hogy a legjobb barátok vagyunk és,hogy a bálba engem hívott el és mi ezért vagyunk itt,ketten.Megtudtuk,hogy a fiúk koncertjére csak 6-uknak van jegye,ami VIP,így a másik 4 lánynak is adtunk 1-1-et. Olyan hat óra körül,azután,hogy megmutattam nekik a ruhát amit Liam vett,és választott,elköszöntünk egymástól ők elmentek én és Liam pedig öltözni kezdtünk.Lou fél 7-kor jött,hogy megcsinálja a sminkem és a hajam,és Liam-en is segített,bár neki is csak holnap kellett volna utazni a bál,vagyis inkább mi miattunk ők is ma jöttek.Lux nagyon örült nekem.Lou kicsit leüvöltött,hogy mért festettem vörösre a hajam,és el is ment,hogy vegyen egy barna festékett,de még előtte elmondtam neki,hogy ezt simán le lehet mosni,így aztán már az eredeti barna hajjal mentem este.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése