2013. november 13., szerda

49.fejezet

A lányok rögtön utánam léptek be a wc-be.
-Ne foglalkozz vele.-ölelt meg Eleanor és Emily.
-Egy bunkó.-dünnyögte Jade,Pezz és Jesy.
-Ide figyelj Beca.-fogta meg kétoldalt a vállam Leight-Anne.-Taylor eléri azt amit akar.Főleg,ha senki se állja útját.Most Harry-t akarja,és ha nem vigyázol megszerzi.Okosabb,szebb és kedvesebb vagy,mint ő.Ne add meg neki azt az örömöt,hogy Harry az övé.Harcolj.-rázott én.Eleinte mindegyikünk döbbenten nézet rá,de egy perc múlva Eleanor a vörös rúzst nyújtotta felé,a többiek pedig velem együtt beálltak a tükör elé.
-Mutassuk meg neki.-mentünk ki a wc-ből.De a bátorságom egy perc alatt elillant.
-Majd legközelebb.-súgtam nekik,ők pedig bólogatva követtek a fiúkig.
-Jól vagy??-kérdezgették,de vagy bólintottam,van nem is válaszoltam.
-Táncolunk??-kérdezte Harry,és így mindannyian a tánctérre mentünk,és táncoltunk. *Fél év múlva* Az 1D-s fiukkal,söt a barátnöimmel se tartom a kapcsolatott.Ök ugyan ugy Londonban laknak,míg én Pàrizsba költöztem.Hívogattak,üzengettek de én egyikkel se akadtam szóba állni,igy abba hagyták.Körülbelül 2hete jöttem ki az elvonoból.A fájdalom amit az a bizonyos buli után éreztem teljesen tönkre tett.Elöször az alkoholba,késöbb már a drogokba menekültem.Mikor Harry és a többiek bedugtak az elvonoba fogadtam meg,hogy nem beszélek velük többet.Ez igy lesz a legjobb.De lehet mégse?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése